GYIK

  1. Hogyan vehet részt a promócióban?

    Vásárolja meg az alábbi termékek valamelyikét: Paloma Classic 225 g, Paloma Karaván 225 g, Paloma Espresso 225 g, Paloma Merido Aroma 225 g, regisztráljon, majd értékelje 1-10-ig terjedő skálánkon kávéélményét! Amennyiben Ön nem elégedett a megvásárolt termékünkkel, nyilatkozzon róla bővebben és kattintson a Pénzvisszafizetés gombra! Elektronikus pénzvisszaigénylését követően postázza nekünk a termék vásárlását igazoló blokkot! Kérjük, a borítékra nyomtatott betűkkel, olvashatóan írja rá nevét, lakcímét, amellyel regisztrált a promóciós oldalon!

  2. MELY TERMÉKEK VESZNEK RÉSZT A PROMÓCIÓBAN?

    • Paloma Classic 225 g
    • Paloma Karaván 225 g
    • Paloma Espresso 225 g
    • Paloma Merido Aroma 225 g
  3. MI AZ AZ AP-KÓD ÉS HOL TALÁLJA?

    Az AP-kód minden egyes vásárlást igazoló blokkon megtalálható, általában a blokk alsó részén. Az AP-kód egy azonosító, amely az "AP" betűkkel kezdődik és egy 9 jegyű számsorozat követi (pl. AP123456789).

  4. HOGYAN JÁTSZHAT, HA A VÁSÁRLÁST IGAZOLÓ BLOKKON CSAK GYŰJTŐ1, GYŰJTŐ2, STB FELSOROLÁS SZEREPEL A TERMÉK MEGNEVEZÉSE HELYETT?

    Ha olyan helyen vásárol, ahol a pénztárgép csak a "gyűjtő" megnevezést nyomtatja a blokkra, kérjük, hogy a pénztáros írja rá a gyűjtőblokkra, hogy vásárolt PALOMA terméket, hány darabot (Pl: 3 db PALOMA termék), pecsételje le a cég pecsétjével, és írja alá a pénztáros.

  5. HÁNY TERMÉK ÁRÁT IGÉNYELHETI VISSZA

    Maximum 4 db különböző termék árát igényelheti vissza!

  6. CSAK A PROMÓCIÓ IDEJE ALATT VÁSÁROLT TERMÉKEKKEL VEHET-E RÉSZT AZ AKCIÓBAN?

    Igen! Csak azokat a blokkokat, számlákat fogadjuk el, amin a vásárlás időpontja a promóció időtartamán belül van.

  7. MEDDIG TART A PROMÓCIÓ?

    2018. augusztus 1. –október 31.

  8. CSAK A PROMÓCIÓS MATRICÁVAL ELLÁTOTT CSOMAGOLÁSOK VESZNEK RÉSZT AZ AKCIÓBAN?

    Nem! A promóció ideje alatt vásárolt termékek mindegyike az alábbiak közül:

    • Paloma Classic 225 g
    • Paloma Karaván 225 g
    • Paloma Espresso 225 g
    • Paloma Merido Aroma 225 g
  9. HOGYAN KAPJA VISSZA PÉNZÉT?

    Belföldi postautalványon keresztül!

  10. MENNYI IDŐ MÚLVA KAPJA VISSZA PÉNZÉT?

    Az Ön által beküldött blokkot a beérkezéstől számított 20 munkanapon belül megvizsgáljuk, és ha megfelel a feltételeknek, a pénzt további 10 munkanapon belül postai úton (belföldi postautalvánnyal) eljuttatjuk Önhöz!

  11. MIT TEGYEK, HA TOVÁBBI KÉRDÉSEIM VANNAK?

    Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk az alábbi e-mail címen:
    info@szeretlekpaloma.hu